Co byste měli vědět o SEO, pokud chcete více prodávat z webu

SEO PR články jsou nástrojem, který představuje klíč k úspěchu v online marketingu. Vytvoření kvalitního a relevantního obsahu, který je optimalizován pro vyhledávače, může výrazně zvýšit viditelnost vašeho webu a přitáhnout více cílového publikum. SEO články jsou strukturovány a napsány tak, aby obsahovaly klíčová slova a fráze, které...

Reklamní slepota, někdy také označovaná jako banner blindness, je termín používaný v oblasti marketingu a psychologie. Popisuje fenomén, kdy lidé při prohlížení webových stránek často ignorují reklamní obsah. Tento jev může být způsoben úmyslným vyhýbáním se reklamám nebo nedokonalostmi lidského vnímání.

Public Relations (PR) články jsou významným nástrojem pro podporu podnikání, značky nebo produktů na internetu. Jsou to kvalitně napsané, informativní texty, které jsou zaměřené na prezentaci podniku, jeho služeb či produktů ve veřejnosti. PR články mohou být velmi efektivní pro zvyšování povědomí o značce, budování důvěry a vztahů s cílovou...

Jedno z nejčastějších témat, které se týká tvorby webových stránek jsou obrázky a jejich použití na stránkách. Většina z nás si myslí, že stačí pouze umístit obrázek na webovou stránku a tím to končí. Nicméně, pokud chcete, aby vaše stránka byla dobře optimalizována pro vyhledávače a aby byla přístupná pro uživatele se zrakovými postiženími, je...

Abych se mohl podívat, zkontrolovat a doporučit výkonnější nastavení Vašeho PPC reklamního účtu Google Ads, je potřeba abych se v účtu mohl pohybovat.

Od července 2018 začal prohlížeč Chrome označovat všechny webové stránky využívající protokol HTTP jako "nezabezpečené". Že se někteří zákazníci budou bát na takové weby vstupovat, je jasné.

Tento meta tag oznamuje robotům vyhledávačů co z Vašeho webu mají indexovat - načítat a následně zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Je ve zdrojovém kódu stránky a vypadá následovně: <meta c/>

Tím, že na stránce webu je hlavní nadpis, sdělujete návštěvníkovi a vyhledávačům o čem asi nadepsaná stránka bude pojednávat. Protože každá podstránka webu by měla být na jiné téma, tak by tomu tématu a stránce by měl odpovídat i jedinečný nadpis.