PPC reklama se slevou pro nové klienty

Výhoda PPC reklamy je, že do několika hodin po schválení mohou návštěvníci již vstupovat na Vaši stránku a objednávat vaše služby/zboží/produkty. 

PPC reklama (Pay Per Click) je systém, kde se platí až za kliknutí, neboli až za přivedení návštěvníka na Váš web. Zobrazení reklamního inzerátu je zdarma. 

Jsou ty krátké inzeráty nahoře na stránce vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz, které se zobrazí po zadání klíčových slov jako první. 


Proč mít PPC reklamní kampaň?

  • Protože jste prostě nahoře a jste hned vidět.
  • Když potřebujete okamžitě nabízet svoje služby či zboží.
  • Při startu nového webu.
  • Když se Váš odkaz nezobrazuje na horní pozici.
  • Když nemáte dost zpětných odkazů.
  • Je-li veliká konkurence.
  • Máte-li časově omezenou nabídku.


Ceny PPC reklam pro nové klienty se slevou 1000 Kč.


Založení PPC reklamního systému sklik nebo Google Ads 

Běžná cena je od 3.490 Kč,  odvíjí se od rozsahu a počtu kampaní. E-shopy s tisíci položkami tak mají větší ceny než například řemeslník s několika položkami.

Cena založení jednoho systému se slevou je 2.490 Kč

  • v této ceně založení jsou 3 kampaně
  • každá kampaň má 3 reklamní sestavy
  • každá reklamní sestava obsahuje 3 inzeráty



Správa PPC kampaní 

Správa kampaní je velmi důležitá součást a její podcenění většinou vede k neúspěchu prodeje. Běžná cena od 1.990 Kč měsíčně, opět se odvíjí od rozsahu a položek v kampani.

Cena za měsíční správu jedné kampaně se slevou 500 Kč je 1.490 Kč 

  • každá kampaň musí mít svojí správu, jak sklik, tak googleAds
  • v ceně této správy je přidávání dalších inzerátů v závislosti na dosažených výsledcích
  • kontrola a optimalizace nákladů na proklik
  • kontrola pozice inzerátů a jejich korekce
  • reporting výkonnosti kampaní
  • upozorňování na pokles či nutnost dobití kreditu
  • Útrata za reklamu tak lze regulovat již od 100 Kč denně.


Kredit za zobrazení platíte provozovateli reklamního systému zvlášť.  

Ceny za jednotlivá klíčová slova se totiž mění a je třeba průběžně kontrolovat, aby se neutrácelo zbytečně moc.

Dále je třeba hlídat, aby se inzeráty zobrazovaly na smysluplné pozici a ne někde dole, či vůbec.

Také je potřeba přidávat další inzeráty v závislosti na vyhodnocení minulých výsledků. Součástí měsíční správy je reporting výkonnosti kampaní a upozorňování na pokles kreditu či nutnost dobití.


V objednávce vyznačte, zdali chcete založit kampaň pouze na skliku, na google Ads nebo na obou systémech současně a dále počet měsíců správy ke každé kampani.


Nevíte jak PPC objednat?

Zavolejte: 728 671 624 nebo napište info@seo-geminet.cz