Tři zabijáci pozic

Přicházíte neustále o peníze tím, že se váš web nezobrazuje na horních pozicích vyhledávačů Seznam a Google a nikdo ho nenajde?

V e-booku se dozvíte 3 příčiny, proč tomu tak je a návod na opravu, kterou zvládnete snadno sami a rychle.

Tyto informace mají pro Vás obrovskou cenu, protože pokud chyby správně opravíte, zvednou se Vám pozice ve vyhledávačích a tím pádem několikanásobně stoupne i Váš zisk.

Opravdu chcete i nadále přicházet o peníze?

Běžná cena knihy je 499 Kč.

Cena je konečná nejsme plátci DPH.

Právě teď jí můžete získat za 

zvýhodněnou cenu 299 Kč. 


Co se z knihy dozvíte?


Kromě jiného se dočtete:

  • Co je klíčové slovo

I když by lidé v dnešní době internetu to měli vědět, stále v tom někteří nemají jasno.

  • Kde najdu ta správná slova

Kde a jak najít ta správná slova, která lidé píšou do vyhledávače když hledají to, co nabízíte?

  • Kde mají být napsaná?

Na webu je několik míst, kde tato slova prostě být musí, jinak je vše špatně. Ukážu Vám kde.

  • Kolik jich má být?

Máte jedno klíčové slovo, dvě, desítky či stovky? Kam je tedy všechny napsat?

A další konkrétní rady a tipy.


Některé weby díky neznalosti majitelů obsahují chyby, které velmi účinně brání jejich vzestupu ve vyhledávačích.

Prostě nemají vyplněno vše tak jak to má být.

S pomocí našeho návodu z knihy je dokážete odhalit a opravit i Vy sami.

Po přečtení knihy budete přesně vědět, co a kam napsat, aby váš web začal ve vyhledávačích konečně stoupat na vaše důležitá klíčová slova.

Pochopíte, kde byly chyby a jak je odstranit. Dozvíte se o nástrojích, které Vám s tím pomůžou a jak.

Uvidíte, jak skutečně jednoduché to je a jak velkou z toho budete mít radost. 

Díky přesnému návodu to zvládnete snadno a rychle.


Ukázka kapitoly z knihy

Jednodušší je cílit na sousloví či víceslovné fráze než na jednotlivá klíčová slova. Jednotlivá klíčová slova mohou být totiž velmi obecná a tak by bylo obtížné či dokonce nemožné se na ně dobře zobrazovat.

Nemá cenu cílit na nehledaná klíčová slova.

Zkuste se proto zamyslet, jak popsat téma Vašeho webu klíčovými slovy z pohledu různých lidí. Jak by to nazvala Vaše babička, jak Vaši známí, jak třeba doktor, jak zedník, jak odborník na Vaši oblast. Ale hlavně, jak by ho hledali vaši zákazníci.

Zkuste i různá nářečí či lidové tvary.