SEO služby



Abyste měli větší návštěvnost na webu, více zákazníků a tím pádem větší zisky, potřebujete zajistit trvalý přísun návštěvníků, kteří sami hledají vaše služby, váš produkt, zboží nebo řešení svého problému.

Návštěvníci na Váš web se dají zajistit několika způsoby:

  • PPC reklama - horní inzeráty na stránce s výsledky hledání
  • SEO služby - optimalizace webu, tak aby se zobrazoval na hledané klíčové slovo na horní pozici  stránky s výsledky hledání

PPC reklama

Zákazníci se dnes kupují pomocí PPC reklamy, reklamy na Facebooku a pomocí SEO - optimalizace webu pro vyhledávače. Doporučíme Vám ten nejvhodnější způsob pro váš web. V některých případech je lepší PPC reklama, jindy SEO webu a někdy je potřeba obojí. PPC reklama okamžitě zobrazí inzerci ve vyhledávačích na vhodná klíčová slova, která se zobrazuje lidem, kteří je ve vyhledávači hledají.

SEO služby

Následující SEO služby je možné shrnout pod termíny: SEO analýza webu, SEO konzultace, SEO webu, optimalizace SEO, analýza klíčových slov, tvorba zpětných odkazů, linkbuilding.

Optimalizace webu

SEO - optimalizace webu pro vyhledávače je způsob propagace webu, který postupně zajistí zobrazení webu na horních pozicích vyhledávačů Seznam a Google na Vaše důležitá klíčová slovaTím pádem ho najdou lidé, kteří tato slova zadají do vyhledávacího řádku. 

Analýza klíčových slov

Aby se dala všechna tato důležitá klíčová slova zjistit, musí se udělat analýza klíčových slov. Zjistit jejich hledanost, vyřadit málo hledaná či příliš obecná klíčová slova. Nemá cenu cílit na nehledaná nebo naopak extrémně hledaná klíčová slova.

Analýza webu

Součástí optimalizace je i SEO analýza webu, která ukáže, zdali Váš web nemá chyby, které by bránily vzestupu ve vyhledávačích. Tyto chyby se nejdříve musí opravit. Teprve potom lze přistoupit k činnosti zvané linkbuilding, což je tvorba zpětných odkazů či linkování. Čím více kvalitních zpětných odkazů Váš web bude mít tím snadněji vystoupá na horní pozice vyhledávačů. 

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy jsou vytvářeny formou publikovaných článků na jiných tematicky vhodných webech. Články jsou napsány na téma Vašeho webu a obsahují hypertextový odkaz. Ten odkazuje z klíčových slov právě na Váš web.