Analýza klíčových slov - bez ní to prostě nedáte

Analýza klíčových slov má za cíl najít hledaná, relevantní, fráze a slovní spojení, na která se má nabídnout Váš web ve výsledcích hledání.

Bez ní nevíte, na která klíčová slova máte cílit a na která ne. 

Pomůže Vám věnovat pozornost těm správným slovům. Ušetří Vám finanční prostředky, které byste jinak utráceli zbytečně na propagaci neefektivních slov. 

Pomůže Vám rovněž při tvorbě informační struktury webu - zjistíte tak, jak pojmenovat třena kategorie produktů nebo služeb a pomocí kterých klíčových slov je vaši zákazníci nejčastěji hledají.

Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov


Analýza klíčových slov obsahuje tyto úkony:

  1. kontrola pozice ve vyhledávačích na klíčová slova, která nám pošlete
  2. kontrola na hledanost klíčových slov, která nám pošlete
  3. návrh dalších vhodných klíčových slov a jejich hledanosti
  4. kontrola obsahu stránek z hlediska klíčových slov
  5. návrh na doplnění klíčových slov do webu
  6. návrh vhodného title
  7. návrh vhodného description
  8. kontrola struktury stránek s ohledem na klíčová slova
  9. návrh konkrétního řešení dalšího postupu pro váš web


Na základě výsledků této analýzy Vám doporučíme konkrétní opatření, která bude třeba realizovat při samotné SEO optimalizaci webu a následně při tvorbě zpětných odkazů.

Jako analytický SEO nástroj používáme Collabim.


Zde si můžete objednat analýzu klíčových slov za 1.990 Kč/82 euro

Analýza klíčových slov ukáže, na která slova má smysl cílit a kterým se vyhnout, protože je prostě nikdo nehledá.

Na formuláři lze objednat i analýzu webu rovněž za 1.990 Kč/82 euro, která odhalí základní chyby a nedostatky bránící vzestupu webu ve vyhledávačích seznam a google. 

Obě analýzy lze objednat za zvýhodněnou cenu 990 Kč/41 euro při objednávce libovolného SEO balíčku kliknutím na Objednávka SEO balíčků nebo na tlačítko dole.