Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov má za cíl najít často hledaná, relevantní, středně konkurenční slova, fráze a slovní spojení, na která se má nabídnout Váš web ve výsledcích hledání.

Bez ní nevíte, na jaká všechna klíčová slova máte cílit. Pomůže Vám věnovat pozornost těm správným slovům. Ušetří Vám finanční prostředky, které byste jinak utráceli zbytečně na propagaci neefektivních slov. Pomůže Vám rovněž při tvorbě informační struktury webu - zjistíte, jaké kategorie produktů, služeb a pomocí kterých klíčových slov je vaši zákazníci nejčastěji hledají.


Analýza klíčových slov obsahuje tyto úkony:

  1. kontrola pozice ve vyhledávačích na klíčová slova, která nám pošlete
  2. kontrola na hledanost klíčových slov, která nám pošlete
  3. návrh dalších vhodných klíčových slov a jejich hledanosti
  4. kontrola obsahu stránek z hlediska klíčových slov
  5. návrh na doplnění klíčových slov do webu
  6. návrh vhodného title
  7. návrh vhodného description
  8. kontrola struktury stránek
  9. návrh konkrétního řešení dalšího postupu pro váš web


Na základě výsledků této analýzy Vám doporučíme konkrétní opatření, která bude třeba realizovat při samotné SEO optimalizaci webu a následně při tvorbě zpětných odkazů.

Poptávávka analýzy klíčových slov

Vyplňte potřebné údaje a ozveme se co nejdříve.