PPC reklama
Na tuto firmu jsem dostal doporučení a po pár týdnech se mě tak zvedl počet zákazníku, že jsem spokojen.
Diana B. - dvere-bahnik.cz
Děkuji, děkuji a ještě jednou děkuji, bez Vás by jsme byli v pr....
Jan M. - uklidkobercu.cz
Pracovní kalendář mám plný na dva měsíce dopředu díky PPC reklamě od pana Bouchnera. Dokonce jí musíme vypínat, protože nestíhám.
PPC reklama (Pay Per Click) je systém, kde se platí až za kliknutí, neboli až za přivedení návštěvníka na Váš web. Zobrazení reklamního inzerátu je zdarma.
PPC reklama jsou krátké ty inzeráty nahoře na stránce vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz, které se zobrazí po zadání klíčových slov. Výhoda této PPC reklamy je, že do několika hodin po schválení mohou návštěvníci již vstupovat na Vaši stránku a objednávat.
Proč mít PPC reklamní kampaň?
- Protože jste prostě nahoře a jste hned vidět.
- Když potřebujete okamžitě nabízet svoje služby či zboží.
- Při startu nového webu.
- Když se Váš odkaz nezobrazuje na horní pozici.
- Když nemáte dost zpětných odkazů.
- Je-li veliká konkurence.
- Máte-li časově omezenou nabídku.
Cena PPC reklamy
Založení PPC reklamy v jednom systému, v Google Ads nebo Skliku - od 4.490 Kč/195 EURO, cena se odvíjí od rozsahu a počtu kampaní.
Založení PPC reklamy obsahuje
- v ceně založení jsou 3 kampaně
- každá kampaň má 3 reklamní sestavy
- každá reklamní sestava obsahuje 3 inzeráty
- celkem bude vytvořeno minimálně 9 inzerátů
- spuštění reklamy
- po založení PPC reklamy je potřeba mít i správu alespoň na jeden měsíc
Správa PPC kampaní v jednom systému, v Google Ads nebo Skliku - od 2.990 Kč/130 EURO měsíčně, cena se opět odvíjí od rozsahu - 500Kč/22 EURO/hod.
Správa PPC kampaní obsahuje
- nastavení reklamy podle výsledků učení a doporučení Google
- přidávání dalších inzerátů v závislosti na dosažených výsledcích
- kontrola a optimalizace nákladů na proklik
- kontrola pozice inzerátů a jejich korekce
- reporting výkonnosti kampaní
- při platbě správy na 3 měsíce dopředu, získáte 10% slevu
Kredit za zobrazení platíte provozovateli reklamního systému zvlášť.
- Útrata za reklamu tak lze regulovat již od 100 Kč denně.
Proč je nutná správa PPC kampaní?
- Ceny za jednotlivá klíčová slova se mění a je třeba průběžně kontrolovat, aby se neutrácelo zbytečně moc.
- Reklamní systém až 3 týdny vyhodnocuje, který inzerát je lepší, je na něj více klikáno, v jakých závislostech na času či zobrazovacím systému -PC/mobil/tablet.
- Je třeba hlídat, aby se inzeráty zobrazovaly na smysluplné pozici a ne někde dole, či vůbec.
- Také je potřeba přidávat další inzeráty v závislosti na vyhodnocení minulých výsledků.
- Součástí správy je reporting výkonnosti kampaní a upozornění na pokles kreditu či nutnost dobití.