Co byste měli vědět o SEO, pokud chcete více prodávat z webu

SEO (Search Engine Optimization) je soubor technik a strategií zaměřených na zlepšení viditelnosti webových stránek ve výsledcích vyhledávačů, jako je Google. Cílem SEO je přilákat více organických návštěvníků tím, že se váš web dostane na přední příčky vyhledávání. SEO zahrnuje práci na technických prvcích webu, obsahu i odkazovém profilu. Klíčem...

Budování zpětných odkazů "linkbuilding" je klíč k úspěchu ve světě SEO. V dnešní digitální době, kdy je online konkurence větší než kdy jindy, se budování zpětných odkazů stalo nezbytným prvkem úspěšné strategie optimalizace pro vyhledávače (SEO). Zpětné odkazy, tedy odkazy z jiných webových stránek vedoucí na váš web, hrají klíčovou roli v tom,...

Linkbuilding, neboli budování zpětných odkazů, je jedním z nejdůležitějších pilířů optimalizace pro vyhledávače (SEO). Správně vedená linkbuildingová strategie může výrazně zvýšit viditelnost vašeho webu ve výsledcích vyhledávání, přivést na váš web nové návštěvníky a posílit autoritu vašeho webu.

Zpětné odkazy (anglicky backlinks) jsou odkazy z jiných webových stránek, které směřují na váš web. V online marketingu a optimalizaci pro vyhledávače (SEO) jsou považovány za jeden z nejdůležitějších faktorů pro hodnocení webových stránek.

SEO PR články jsou nástrojem, který představuje klíč k úspěchu v online marketingu. Vytvoření kvalitního a relevantního obsahu, který je optimalizován pro vyhledávače, může výrazně zvýšit viditelnost vašeho webu a přitáhnout více cílového publikum. SEO články jsou strukturovány a napsány tak, aby obsahovaly klíčová slova a fráze, které...

Reklamní slepota, někdy také označovaná jako banner blindness, je termín používaný v oblasti marketingu a psychologie. Popisuje fenomén, kdy lidé při prohlížení webových stránek často ignorují reklamní obsah. Tento jev může být způsoben úmyslným vyhýbáním se reklamám nebo nedokonalostmi lidského vnímání.

Public Relations (PR) články jsou významným nástrojem pro podporu podnikání, značky nebo produktů na internetu. Jsou to kvalitně napsané, informativní texty, které jsou zaměřené na prezentaci podniku, jeho služeb či produktů ve veřejnosti. PR články mohou být velmi efektivní pro zvyšování povědomí o značce, budování důvěry a vztahů s cílovou...

Jedno z nejčastějších témat, které se týká tvorby webových stránek jsou obrázky a jejich použití na stránkách. Většina z nás si myslí, že stačí pouze umístit obrázek na webovou stránku a tím to končí. Nicméně, pokud chcete, aby vaše stránka byla dobře optimalizována pro vyhledávače a aby byla přístupná pro uživatele se zrakovými postiženími, je...

Abych se mohl podívat, zkontrolovat a doporučit výkonnější nastavení Vašeho PPC reklamního účtu Google Ads, je potřeba abych se v účtu mohl pohybovat.

Od července 2018 začal prohlížeč Chrome označovat všechny webové stránky využívající protokol HTTP jako "nezabezpečené". Že se někteří zákazníci budou bát na takové weby vstupovat, je jasné.