Přidání další osoby do účtu Google Ads
Abych se mohl podívat, zkontrolovat a doporučit výkonnější nastavení Vašeho PPC reklamního účtu Google Ads, je potřeba abych se v účtu mohl pohybovat.
Abych se mohl podívat, zkontrolovat a doporučit výkonnější nastavení Vašeho PPC reklamního účtu Google Ads, je potřeba abych se v účtu mohl pohybovat.
Jeden z doporučovaných způsobů propagace na internetu je psát články o vašich službách, produktech či řešeních. Tyto články se potom publikují na jiných navštěvovaných webech nebo na vašem blogu.
Na jaře 2020 si Martin Kusiak sám postavil web kontejnery-mk.cz pomocí nástroje na tvorbu webů webnode a začal hledat zůsoby, jak dostat na web zákazníky a zájemce o nákup kontejnerů.
Pokud chcete aby Váš web opravdu vydělával, budete se muset oprostit od vlastních představ, jak by měl vypadat.
Od července 2018 začal prohlížeč Chrome označovat všechny webové stránky využívající protokol HTTP jako "nezabezpečené". Že se někteří zákazníci budou bát na takové weby vstupovat, je jasné.
Tento meta tag oznamuje robotům vyhledávačů co z Vašeho webu mají indexovat - načítat a následně zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Je ve zdrojovém kódu stránky a vypadá následovně: <meta c/>
Tím, že na stránce webu je hlavní nadpis, sdělujete návštěvníkovi a vyhledávačům o čem asi nadepsaná stránka bude pojednávat. Protože každá podstránka webu by měla být na jiné téma, tak by tomu tématu a stránce by měl odpovídat i jedinečný nadpis.
Zdrojový kód webu neboli zdroják, většina uživatelů webu nepotřebuje zkoumat a tím pádem ani hledat. Všechny potřebné prvky moderní administrační systémy umožňují ovládat pohodlně z administrace webu.
Nový web je vhodné přidat do vyhledávačů seznam, google a Bing. Pokud totiž url Vašeho webu není nikde na žádné stránce uvedené jako odkaz, tak o ní vyhledávače nevědí. Nemají jak se to dozvědět. Proto musíte "přidat stránku do hledání"
Mít responzivní web, neboli web optimalizovaný pro zobrazování na mobilních zařízeních - chytrých telefonech či tabletech, je dnes absolutní nutnost.
Jedním z doporučených a hlavně fungujících způsobů jak si zajistit horní pozice ve vyhledávačích, je rozšiřovat textový obsah svého webu pomocí odborných článků.
Jeden z nejlepších způsobů jak si sami můžete vytvářet zpětné odkazy, je psát články o problémech, které řeší Váš produkt nebo služba. Vy sami totiž nejlépe víte, jak funguje, co přináší a v čem pomáhá Vašim zákazníkům.
Title je nadpis stránky. Proto je důležitý. Má se za to, že pro vyhledávače je to velmi rozhodující faktor. Má proto smysl do něj napsat Vaše hlavní hledané klíčové slovo.
Meta Description je velmi často zanedbávaný, ale důležitý prvek webu. Jeho text se zobrazuje ve vyhledávačích jako popis odkazu. Na mnoha webech není vůbec vyplněný, případně je na všech podstránkách webu stejný.
PPC je zkratka z anglického výrazu Pay Per Click (platba za klik) a znamená, že platíte pouze za to, když návštěvník klikne na Váš inzerát a vstoupí tak na Vaši stránku.