SEO - optimalizace webu

SEO je anglická zkratka, znamenající Search Engine Optimization. Přeloženo do češtiny - optimalizace pro vyhledávače.

I když tato zkratka v sobě slovo "optimalizace" již obsahuje, zákazníci tomu stejně říkají různě: seo služby, seo webu, seo optimalizace webu, optimalizace seo. 

Správně se má používat pouze SEO.


SEO má za cíl získat významnou návštěvnost webu z vyhledávačů z organických - přirozených výsledků vyhledávání na vaše klíčová slova - prostě dostat web na horní pozice vyhledávačů a díky tomu více vydělávat. 


Součástí SEO je kontrola webu na chyby bránící vzestupu, typicky title, description, duplicitní obsah, doba načtení stránky, responzivita, zabezpečení SSL protokolem a také dalších prvků. Nakonec následuje tvorba zpětných odkazů - linkbuilding. 

Abychom Váš web na horní pozice dostali, musí se nejdříve udělat prvotní analýza na nejčastější chyby, bránící vzestupu ve vyhledávačích. Ta zároveň ukáže, zdali bude nutné udělat podrobnější analýzu, která odhalí další chyby. 

Dále potřebujeme vědět, na jaké klíčové slovo nebo klíčové sousloví potřebujete být na horních pozicích vyhledávačů. Pokud si nejste jistí, najdeme Vám vhodná klíčová slova, podle hledanosti a konkurenčnosti a probereme spolu další možnosti a Vaše priority.

Potom můžeme začít tvořit zpětné odkazy z těch nejlepších zdrojů, jaké se v současnosti dají na podporu optimalizace Vašeho webu zajistit.

Vyplňte tedy dole poptávkový formulář, my se podíváme na Váš web, uděláme zdarma jeho analýzu a obratem Vám sdělíme další podrobnosti pro započetí naší spolupráce. 


SEO není hotové za týden ani za 14 dní. Je to dlouhodobá, průběžná činnost, provázející web prakticky po celou jeho životnost. Možná se budete přetahovat s konkurenčními weby a s vrtochy algoritmů vyhledávačů seznam a google, ale s námi to zvládnete.


Zde se můžete podívat na ceny SEO balíčků a rovnou si nějaký objedna


Optimalizace webu - proč je potřeba?

Optimalizaci potřebujete z následujících důvodů: 

  • Zvýšení prodejů z webu
  • Zlepšení pozic na klíčová slova
  • Zviditelnění webu ve vyhledávačích
  • Zvýšení návštěvnosti z neplaceného vyhledávání


SEO webu - postup

Co všechno optimalizace obsahuje

  • Analýza webu a klíčových slov
  • SEO copywriting a úprava současného obsahu
  • Úprava informační architektury webových stránek
  • Publikování článků na Vašem webu a mimo něj
  • Budování zpětných odkazů
  • Monitoring pozic
  • Reporting

Zdroje zpětných odkazů pro SEO optimalizaci

Zpětné odkazy pro optimalizaci získáváme z těchto zdrojů:

  • tematické články umístěné na dobře hodnocených a navštěvovaných webech,
  • tématické články na Vašem blogu
  • linkování těchto článků do linkovacích služeb
  • rozšiřování textu Vašeho webu o zpětné odkazy
  • zpětné odkazy z komentářů
  • zpětné odkazy z diskusních fór
  • odkazy na FAQ serverech
  • odkazy z inzertních služeb