Víte, které tři chyby brání získání vyšších tržeb z vašeho webu?

V e-booku Tři zabijáci pozic se dozvíte 3 příčiny, proč neustále přicházíte o peníze. Zjistíte, proč se váš web nezobrazuje na horních pozicích vyhledávačů Seznam a Google na vaše důležitá klíčová slova. A proč zájemci, kteří vaše služby/produkty/řešení hledají, váš web nemohou najít. 

  • Dozvíte se, které chyby brání vašemu webu více vydělávat. 
  • Získáte návod na jejich opravu.
  • Tyto chyby zvládnete opravit snadno sami a rychle.

Tyto informace mají pro Vás obrovskou cenu, protože pokud ty chyby správně opravíte, zvednou se Vám pozice ve vyhledávačích a tím pádem několikanásobně stoupne i Váš zisk.

Běžná cena této knihy je 499 Kč.

Právě teď jí ale můžete získat zdarma

Co se z knihy dozvíte?


Kromě jiného se dočtete:

  • Co je klíčové slovo

I když by lidé v dnešní době internetu to měli vědět, stále v tom někteří nemají jasno.

  • Kde najdu ta správná slova

Kde a jak najít ta správná slova, která lidé píšou do vyhledávače když hledají to, co nabízíte?

  • Kde mají být napsaná?

Na webu je několik míst, kde tato slova prostě být musí, jinak je vše špatně. Ukážu Vám kde.

  • Kolik jich být?

Máte jedno klíčové slovo, dvě, desítky či stovky? Kam je tedy všechny napsat?

A další konkrétní rady a tipy.


Některé weby díky neznalosti majitelů obsahují chyby, které velmi účinně brání jejich vzestupu ve vyhledávačích.

Prostě nemají vyplněno vše tak jak to má být.

S pomocí našeho návodu z knihy je dokážete odhalit a opravit i Vy sami.

Po přečtení knihy budete přesně vědět, co a kam napsat, aby váš web začal ve vyhledávačích konečně stoupat na vaše důležitá klíčová slova.

Pochopíte, kde byly chyby a jak je odstranit. Dozvíte se o nástrojích, které Vám s tím pomůžou a jak.

Uvidíte, jak skutečně jednoduché to je a jak velkou z toho budete mít radost. Díky přesnému návodu to zvládnete snadno a rychle.


Ukázka kapitoly z knihy

Jednodušší je cílit na sousloví či víceslovné fráze než na jednotlivá klíčová slova. Jednotlivá klíčová slova mohou být totiž velmi obecná a tak by bylo obtížné či dokonce nemožné se na ně dobře zobrazovat.

Nemá cenu cílit na nehledaná klíčová slova.

Zkuste se proto zamyslet, jak popsat téma Vašeho webu klíčovými slovy z pohledu různých lidí. Jak by to nazvala Vaše babička, jak Vaši známí, jak třeba doktor, jak zedník, jak odborník na Vaši oblast. Ale hlavně, jak by ho hledali vaši zákazníci.

Zkuste i různá nářečí či lidové tvary.

Co říkají čtenáři

Daniela K.

péče o tělo

"Pan Bouchner mi postavil nový web. Jsem na google nahoře na moje důležitá klíčová slova a mám objednávky na 3 týdny dopředu. Asi opravdu ví jak to udělat." 

Josef M.

OSVČ propagační předměty

„Vůbec jsem nevěděl o existenci těchto jednoduchých postupů, dokud jsem si o nich nepřečetl v knize. Když jsem je postupně uvedl do praxe, žasl jsem nad výsledky.“

Jiří N.

údržba zahrad

"Postavil jsem si web ale nedařilo se ho dostat na přední místa vyhledávačů. Po přečtení knihy jsem realizoval doporučení a konečně jsem na horních pozicích." 

Jana R.

majitelka firmy, OSVČ

"Dlouho jsem platila PPC reklamu, ale nakonec jsem zjistila, že si mi více vyplatí investovat do SEO, které si podle návodu v knize mohu zkontrolovat.