Emailing - email marketing
je cesta, jak z návštěvníka udělat zákazníka
Email marketing není spamování a rozesílání nevyžádané pošty lidem, kteří o to nestojí.
Je to moderní a efektivní komunikační kanál jehož pomocí vyrábíte z Vašich návštěvníků svoje zákazníky. Emailing není ani to, že jednou za čas pošlete newsletter či nabídku slev.
Emailing je rozesílání e-mailů s radami či pomocí na téma, které si sám návštěvník Vašeho webu sám vyžádá a které ho zajímá. E-mailing je fungující stroj na peníze.
Princip emailingu je poskytnout návštěvníkovi užitečný obsah - magnet,
za jeho e-mailovou adresu.
Díky tomu s ním můžete dále komunikovat, ukazovat mu výhody, radit při výběru, varovat před špatným rozhodnutím - prostě s ním budovat vztah.
Teprve potom mu prodávejte.
Jak moderní emailing funguje
Stává se, že když na Váš web vstoupí návštěvník, tak z něj zase odejde aniž by nakoupil nebo objednal Vaše služby.
Důvody proč návštěvníci odchází, jsou obecně známé - buď zrovna teď nemá peníze na nákup, nebo něco přeruší jeho zájem nebo se mu Váš web nelíbí nebo nenašel hned to, kvůli čemu na web vstoupil. S tím se nedá nic udělat a pokud se ten návštěvník prostě sám nevrátí, je pro Vás ztracený.
Existuje ale řešení a je to velmi účinný způsob, jak tu situaci alespoň částečně omezit.
Až 30% návštěvníků Vašeho webu by Vám na sebe nechalo e-mail, pokud byste jim nabídli něco, co jim pomůže nebo je skutečně hned zaujme, protože to ukazuje řešení jejich problému. Je třeba to však nabídnout takovým způsobem, který se nepřehlédne.
Těmto návštěvníkům potom můžete pomáhat a ukazovat další řešení jejich problému, protože výzkumy ukazují, že 63% návštěvníků díky pravidelné komunikaci u Vás do roka nakoupí. Dalších 25% kontaktů z takto získané databáze nakoupí do dvou let.
Prodávejte, až když návštěvník je připraven koupit.
Představte si, že se chcete seznámit s dívkou. Líbí se Vám a chtěli byste jí nějak zaujmout, abyste s ní mohli navázat bližší vztah. Asi jí nebudete hned tahat do ložnice. Budete se jí dvořit a postupně jí dobývat, nosit jí dárky, zvát do kina, na výstavy nebo prostě někam, kde se jí to bude líbit. Pokud je slečna rozumná, nebude s Vámi chodit dokud se nepřesvědčí, že nejste jen ten, který jí chce jen využít pro svoje chvilkové potěšení.
Teprve když Vám začne věřit a bude si myslet, že jste ten pravý, spolehlivý, milý, pozorný a ujistí se, že jí neopustíte při prvním problému, začne Vám věřit. A teprve nyní je čas na to potěšení. A teprve nyní je čas na samotný prodej - až Vám bude Váš návštěvník důvěřovat, bude připraven se stát Vaším zákazníkem.
Magnet na zákazníky
Nastartování e-mailingu začíná vytvořením vhodného magnetu na zákazníky. Ten by měl řešit problém návštěvníka, to znamená poskytnout pomoc či nějakou výhodu. Ideální je, když magnet je tak veliké lákadlo, že návštěvník si bude připadat jako hlupák, když ho nevyužije. Zejména i proto, že za tu pomoc po něm vlastně nic nechcete, jen jeho e-mail.
Dále potřebujete formulář na sběr e-mailových kontaktů do webu a sérii dopředu napsaných e-mailů s načasovaným rozesíláním. To je to nejdůležitější, co můžete pro svoje zisky udělat, protože to z návštěvníků vyrábí zákazníky.
Věčné odkládání, ladění webu, magnetu a e-mailů až bude vše dokonalé, nic nepřináší. Jenom přicházíte o další kontakty, kterým byste po dotažení věcí do konce mohli třeba poslat zprávu, že máte to a to a že oni jako Vaši věrní návštěvníci na to mají do tehdy a tehdy slevu.
Nedělejte proto tu chybu, že nebudujete a neaktualizujete svoji databázi a nesbíráte do ní další a další kontakty. Zákazníky Vám potom vyfoukne ne ten, kdo má nejlevnější ceny ale ten, který k nim ještě dá například další přidanou hodnotu formou série rad e-mailem a buduje si tak se svým návštěvníkem vztah.
Výhody emailingu: Efektivní komunikace
Elektronická pošta, známá také jako email, je jednou z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších forem komunikace v dnešním digitálním světě. Tento způsob komunikace přináší řadu výhod, které činí email ideálním nástrojem pro osobní i profesionální účely. V tomto článku se podíváme na hlavní výhody emailingu a proč je stále tak oblíbený.
1. Rychlost a dostupnost
Jednou z hlavních výhod emailu je jeho rychlost. Zprávy jsou doručeny téměř okamžitě, což umožňuje rychlou a efektivní komunikaci mezi lidmi na celém světě. Navíc, díky moderním technologiím jsou emaily dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, což zaručuje plynulost komunikace bez ohledu na časové pásmo nebo pracovní dobu.
2. Nízké náklady
Oproti tradiční poště nebo telefonním hovorům je odesílání emailů mnohem levnější. Většina poskytovatelů emailových služeb nabízí zdarma základní účty s dostatečným prostorem pro ukládání zpráv. Pro firmy, které potřebují více funkcí nebo větší kapacitu, existují placené plány s rozumnými cenami.
3. Snadná organizace a archivace
Emailové aplikace umožňují snadnou organizaci a archivaci doručených a odeslaných zpráv. Uživatelé mohou vytvářet složky, štítky nebo filtry, aby si udrželi přehled o svých konverzacích. Navíc, většina emailových služeb poskytuje vyhledávací nástroje, které usnadňují nalezení důležitých informací.
4. Možnost sledování a doručení
Většina emailových programů nabízí možnost sledovat doručení zprávy a zjistit, zda byla přečtena. Tato funkce je užitečná pro odesílatele, kteří potřebují potvrzení o doručení nebo chtějí zkontrolovat, zda jejich zpráva dosáhla příjemce.
5. Univerzálnost a kompatibilita
Email je univerzálním komunikačním nástrojem, který je kompatibilní s většinou zařízení a operačních systémů. Uživatelé mohou přistupovat ke svým emailovým účtům z počítačů, tabletů nebo chytrých telefonů, což umožňuje komunikaci kdykoli a kdekoli.
6. Multimediální obsah
Email umožňuje odesílat a přijímat nejen textové zprávy, ale také obrázky, dokumenty, prezentace, videa a další soubory. Tato funkce je užitečná pro sdílení informací, materiálů nebo zábavy s ostatními.
7. Soukromí a bezpečnost
Ačkoli emailová komunikace může být náchylná k útokům hackerů nebo spamu, poskytovatelé emailových služeb neustále pracují na zlepšení bezpečnostních opatření. Šifrování, dvoufaktorové ověřování a další ochranné prvky pomáhají zajistit soukromí a bezpečnost uživatelů.
Moderní emailing představuje efektivní a praktickou formu komunikace, která nabízí řadu výhod v porovnání s tradičními metodami. Rychlost, nízké náklady, snadná organizace, univerzálnost a možnost sdílení multimediálního obsahu jsou jen některé z důvodů, proč je email stále tak oblíbeným komunikačním nástrojem.
Ať už pro osobní nebo profesionální účely, email zůstává jednou z nejlepších cest k efektivnímu dorozumívání v digitálním světě.
Chcete e-mailing nastartovat hned?
Služba e-mailing obsahuje prvotní konzultace, kompletní spuštění, nastavení, otestování a pomoc v začátcích.
- nastavení aplikace SmartEmailing, která e-maily rozesílá
- pomoc při vytváření seznamu Vašich kontaktů
- import Vašich současných e-mail kontaktů do databáze aplikace SmartEmaling
- vytvoření formuláře pro sběr e-mailů do Vašeho webu
- propojení formulářů se seznamy, kam se budou kontakty ukládat
- vytvoření prvních 2-3 pomocných a jednoho prodejního e-mailu
- načasování odesílání jednotlivých e-mailů
- pomoc při tvorbě Magnetu na zákazníky
- telefonické konzultace a pomoc při další práci s aplikací
Prostě vše, aby Vám e-mailingová kampaň začala fungovat.
Používání aplikace SmartEmailing si platíte sami podle počtu e-mailů ve Vaší databázi.
Návštěvníci webu se tak stanou Vašimi zákazníky a Vy tak budete vydělávat více peněz.