Klíčové slovo - co to je?
Většina stránek jde zahrnout pod jednu nebo i více kategorií nebo oblastí. Tyto jsou charakterizovány klíčovými slovy, někdy jedním, jindy dvěma a někdy je jich celá spousta.
Klíčové slovo se na Seznam.cz píše do horní kolonky pro hledání, ve které bliká kurzor.

Na Google.cz můžete psát klíčové slovo rovnou do adresního řádku prohlížeče či do kolonky pro hledání.

Pokud například na internetu hledáte autobazar, asi do kolonky pro vyhledávání napíšete "autobazar". Někdo jiný ale napíše prodej "ojetých vozidel" a někdo další "bazar auto" záleží na každém, ani jedno není špatně.
Vyhledávače Vám pomáhají zobrazováním vhodných návrhů o kterých předpokládají, že Vás zajímají.


Klíčové sousloví
Pokud jsou zpětné odkazy budovány dobře, měla by se stránka nabídnout ve vyhledávačích na co nejvíce takových podobných dotazů z jedné oblasti.
Jsou-li totiž použita tato různá klíčová slova v textu na stránce a v textu odkazů, vyhledávač si je zapamatuje a stránku obsahující tato slova potom nabídne.
Vyhledávači je jasné, že hledáte-li autobazar, nebudou Vás zajímat stránky pojednávající o něčem jiném.
Dnešní vyhledávače i poznají kde jste a snaží se nabízet výsledky již s přihlédnutím k Vaší geografické poloze a jazyku, ve kterém hledáte.
Zkratka pro klíčové slovo je "kw" z anglického "key word"