SEO konzultant

Jako zkušený SEO konzultant s dlouholetou praxí jsem s kolektivem spolupracovníků dostal stovky webů na horní pozice vyhledávačů. 

Samozřejmě ne vždy to bylo rychlé či jednoduché. SEO je totiž dlouhodobý proces. Ale pokud klient vydržel, tak jsme jeho web na horní pozice dostali. 

SEO konzultant je jako zahradník pro vaši digitální krajinu. Stejně jako zahradník pečuje o rostliny, aby byly silné a zdravé, tak i SEO konzultant pečuje o vaši online přítomnost, aby byla silná a viditelná pro zákazníky. Bez zahradníka by zahrada mohla rychle zarůst a stát se neviditelnou, stejně tak bez SEO konzultanta se vaše online přítomnost může stát neviditelnou v přeplněném digitálním světě. 

SEO konzultant
SEO konzultant

SEO konzultant - co všechno dělá

SEO (Search Engine Optimization) konzultant je profesionál, jehož hlavním úkolem je optimalizovat webové stránky tak, aby byly co nejvíce viditelné ve výsledcích vyhledávání vyhledávačů, jako je Google. Toto zahrnuje různé strategie a techniky, které mohou ovlivnit jak organické (neplacené) tak i placené výsledky vyhledávání.

Konkrétní náplň práce SEO konzultanta  zahrnuje:

  1. Klíčová slova: Identifikace a výzkum klíčových slov, které uživatelé používají při hledání obsahu nebo produktů/služeb podobných těm, které nabízí daná webová stránka.

  2. Technické SEO: Zajistit, že webové stránky jsou technicky optimalizovány pro vyhledávače. To zahrnuje optimalizaci struktury URL, sitemapy, použití robot.txt souborů, implementace strukturovaných dat a optimalizace rychlosti načítání stránek.

  3. Obsahové SEO: Optimalizace textového a vizuálního obsahu na webu. To zahrnuje vytváření a upravování obsahu tak, aby obsahoval relevantní klíčová slova a aby byl hodnotný a užitečný pro čtenáře.

  4. SEO off-site: Budování kvalitních zpětných odkazů (backlinks) na jiných webových stránkách a správa online reputace. To také může zahrnovat sociální média a influencer marketing.

  5. Měření a analýza: Pravidelné sledování výkonnosti SEO pomocí nástrojů jako Google Analytics nebo Google Search Console, analyzování dat a vytváření zpráv o výsledcích a návrzích na další kroky.

  6. Spolupráce a komunikace: Spolupráce s ostatními týmy v organizaci, jako jsou tvůrci obsahu, marketingové týmy, vývojáři webu a management.

  7. Vzdělávání a výzkum: SEO se neustále mění, proto je důležité, aby SEO specialisté pravidelně sledovali nové trendy a aktualizace algoritmů vyhledávačů.

Tato role může být velmi technická a zahrnuje pochopení jak HTML a web designu, tak i analýzy dat a marketingové strategie.

Slouží k tomu užitečné nástroje typu ahrefs, majestic, collabim a další, bez kterých by se SEO optimalizace nedala efektivně dělat.

Společně se pobavíme o Vašich prioritách, možnostech a cílech. Provedeme všechny potřebné analýzy abychom zjistili, co váš web potřebuje vylepšit. Rozšíříme mu texty, vytvoříme zpětné odkazy, nastartujeme PPC kampaně, prostě vše co bude potřeba pro zlepšení prodeje z webu.

SEO konzultant najde vhodné řešení i pro váš web.

Kontaktujte nás a najdeme společně optimální řešení pro Váš web tak, abyste s jeho pomocí více vydělávali. 

Podívejte se na naše reference, komu jsme pomohli na horní pozice vyhledávačů.    

Můžete být mezi nimi také.