Zvýšíme návštěvnost vašeho webu
Weby jsou ve vyhledávačích Google a Seznam řazeny podle kvality a počtu zpětných odkazů.
Čím více zpětných odkazů váš web bude mít, tím výše se ve vyhledávačích bude zobrazovat.
Takže čím výše se ve vyhledávačích bude zobrazovat, tím více lidí na něj vstoupí, když zadají klíčová slova charakterizující váš web.
Tyto 3 kroky stačí k tomu, abychom zvýšili počet návštěvníků vašeho webu.
- psaní a publikování PR článků s odkazem z klíčového slova na váš web
- váš web pak začne stoupat na Google a Seznam
- zde ho najde mnohem více lidí, kteří téma webu sami aktivně hledají
Pomůžeme Vám, napíšeme články a vypublikujeme je na kvalitní, tematicky vhodné weby.
Napsání článku - 189 Kč/článek.
Publikace na kvalitní weby již od 290 Kč/článek.
Využijte aktuální 50% slevu na MPIS
(Metoda progresivní indexace stránek - 10x navýší počet zpětných odkazů z jednoho článku).
Časově omezený předprodej.
Bonus 2.000 Kč na analýzy.
Zaváděcí cena skončí za:
Ceník a objednávka
Nejsme plátci DPH. Cena je konečná, nic dalšího se neplatí.
Pro objednání většího počtu než 20 článků, nebo nejasností v objednávce nás kontaktujte.
Napsání článku
189 Kč/článek
450 Kč/článek
Publikace tří článků
publikace 3 x 420 Kč = 1.260 Kč
napsání 3 x 189 Kč = 567 Kč
celkem = 1.827 Kč
420 Kč/článek
Publikace pěti článků
publikace 5 x 390 Kč = 1.950 Kč
napsání 5 x 189 Kč = 945 Kč
celkem = 2.895 Kč
390 Kč/článek
Publikace deseti článků
publikace 10 x 340 Kč = 3.400 Kč
napsání 10 x 189 Kč = 1.890 Kč
celkem = 5.290 Kč
340 Kč/článek
Publikace dvaceti článků
publikace 20 x 290 Kč = 5.800 Kč
napsání 20 x 189 Kč = 3.780 Kč
celkem = 9.580 Kč
290 Kč/článek
Po vložení e-mailu je třeba ve Vašem poštovním klientovi potvrdit souhlas se zasláním návodu.
Pokud dodáte vlastní články, platíte pouze za publikace.
Vámi dodané články by měly splňovat tyto podmínky
- délka článku - min. 1 normostrana - 1800 znaků i s mezerami, ideálně 2 - 3 normostrany
- zpětný odkaz - 1 až 3, doporučujeme ale pouze jeden, aby jeho přínos byl maximální
- nepublikujeme články obsahující propagaci násilí, politiky, drog, alkoholu, erotické služby
- obrázky k článkům nepotřebujeme
- pokud nemáte vlastní články, napíšeme je za 189 Kč/normostrana
Chcete napsat články od nás?
- Pokud budete chtít napsat články od nás, budeme potřebovat zadání, podle kterého byste si přáli články mít napsané. Nebo to nechte na nás, máme s tím 17 let praxi.
- Dále budeme potřebovat vědět, na jaké klíčové slovo chcete text cílit a na jakou webovou stránku odkaz povede.
- To vše lze napsat v objednávce, která se Vám otevře po kliknutí na "Objednat" u položky s počtem článků.
Proč publikovat PR články?
- PR články mají primárně za cíl vytvořit zpětné odkazy podporující vzestup vašeho webu ve vyhledávačích na určité klíčové slovo.
- Čím více zpětných odkazů váš web má, tím výše se zobrazuje ve vyhledávačích na klíčové slovo, když ho někdo hledá.
- Čím více článků na jedno klíčové slovo se publikuje, tím více zpětných odkazů váš web na toto klíčové slovo získá.
- Bude-li mít váš web více odkazů než konkurence, bude se zobrazovat na vyšší pozici v čase, kdy návštěvník hledá klíčové slovo spojené s vašimi službami nebo produkty.
Co by měly články splňovat
- Každý článek musí mít jiný, unikátní obsah, který nesmí být duplicitní s jiným textem.
- Článek by měl být publikován pouze na jednom tematicky vhodném webu.
- PR články neaspirují na Pulitzerovu cenu za literaturu ani nemají za cíl přinutit čtenáře, aby okamžitě hledal kreditku a mačkal tlačítko nakoupit. PR články píšeme volnou formou jako obecný popis činnosti nebo přínosu Vašich služeb nebo produktů.
S psaním článků máme 17 let zkušeností, víme co a jak napsat a kam je publikovat,
aby Vám přinesly co největší užitek.
Dnes můžete získat bonusy v hodnotě 2.000 Kč
Analýza klíčových slov - cílem je nalézt klíčová slova, která budou přivádět zákazníky
- Hlavní kritérium pro PR článek je jeho optimalizace na vhodné klíčové slovo.
- Nemá cenu cílit na nehledaná nebo naopak příliš hledaná klíčová slova. Nepřináší to užitek.
- Na jaká klíčová slova cílit, ukáže jednoduchá analýza klíčových slov s běžnou cenou 1.990 Kč, nyní s bonusem 1.000 Kč, takže jí dnes můžete získat v objednávce pouze za 990 Kč.
- Získáte doporučení na korektní title, description, nadpisy h1.
- Kontrola obsahu klíčových slov na stránce a doplnění obsahu textu na webu.
- Na analýzu webu s běžnou cenou 1.990 Kč je nyní bonus 1.000 Kč, takže jí dnes můžete získat v objednávce pouze za 990 Kč.
To nejlepší na závěr - 50% zaváděcí sleva na MPIS
Metoda progresivní indexace stránek - 10x zvýší počet zpětných odkazů z publikovaného článku.
- Pouze my, protože jsme jí vymysleli, nabízíme MPIS - ověřený a bezpečný způsob, jak desetinásobně zvýšit počet zpětných odkazů z každého článku.
- Z jednoho článku tak touto metodou vytvoříme dalších deset odkazů navíc, to je jako byste si koupili dalších 10 článků ale za cca desetinu ceny.
- V rámci zaváděcí ceny je na MPIS sleva 50 %. Běžná cena MPIS je 980 Kč/článek.
Dnes můžete MPIS získat za 490 Kč/článek. Stačí ji zaškrtnout v objednávce. No nebyla by škoda toho nevyužít a získat tak z jednoho článku ne jeden, ale rovnou 11 zpětných odkazů?
Podívejte se, jak díky MPIS stoupla během jediného měsíce pozice stránky na google.
Tím, že je stránka na horní pozici na hledané klíčové slovo, navštíví ji mnohonásobně více lidí.
Nenechte se napálit levnější cenou konkurence a ujistěte se, kam publikují články.
- Mohou vytvářet zpětné odkazy podobným způsobem jako my - píšou články a publikují je. Otázka je, kam články publikují, setkali jsme se s případy, že aby ušetřili a snížili cenu, publikují na nekvalitní weby, nebo co je ještě horší, vkládají články na weby, které umožňují publikaci zdarma.
- To potom znamená konec vzestupu vašeho webu, protože na weby zdarma se publikuje veškerý póvl, který nikdo normální na svém webu mít nechce. Porno, warez, gambling, spam, duplicitní články, prostě takový obsah, vedle kterého zcela jistě nechcete mít svůj článek.
- Nebo publikují jeden článek na více webů, čím vytváří duplicitní texty, za což hrozí penalizace.
Potom google bude váš web penalizovat snížením pozice.
Zaplatíte tak za něco, co Vám uškodí.
Ceník a objednávka
Nejsme plátci DPH. Cena je konečná, nic dalšího se neplatí.
Pro objednání většího počtu než 20 článků, nebo nejasností v objednávce nás kontaktujte.
Napsání článku
189 Kč/článek
450 Kč/článek
Publikace tří článků
publikace 3 x 420 Kč = 1.260 Kč
napsání 3 x 189 Kč = 567 Kč
celkem = 1.827 Kč
420 Kč/článek
Publikace pěti článků
publikace 5 x 390 Kč = 1.950 Kč
napsání 5 x 189 Kč = 945 Kč
celkem = 2.895 Kč
390 Kč/článek
Publikace deseti článků
publikace 10 x 340 Kč = 3.400 Kč
napsání 10 x 189 Kč = 1.890 Kč
celkem = 5.290 Kč
340 Kč/článek
Publikace dvaceti článků
publikace
20 x 290 Kč = 5.800 Kč
napsání 20 x 189 Kč = 3.780 Kč
celkem = 9.580 Kč
290 Kč/článek
FAQ - odpovědi na otázky, které zajímaly i jiné zákazníky
1. Jak to probíhá?
- Vyberte si počet publikací v ceníku a klikněte na Objednat.
- Vyplňte údaje v objednávce.
- Zaškrtněte checkbox napsat články, pokud je budete chtít i napsat.
- Zaškrtněte checkbox u analýzy klíčových slov, pokud si nejste jistí na jaké klíčové slovo chcete cílit.
- Zaškrtněte checkbox u analýzy webu, pokud si nejste jistí, zdali je opravdu v pořádku.
- Nezapomeňte, že pomocí metody MPIS získáte 10x tolik zpětných odkazů z každého článku.
- Budeme-li psát články, uveďte klíčové slovo a url stránky, kam odkaz povede.
- Po zaplacení zálohové faktury obdržíte vyúčtovací fakturu a my začneme pracovat.
- Pokud máte objednanou analýzu klíčových slov, budeme Vás kontaktovat s návrhem, na jaká klíčová slova by se mělo cílit.
- Budeme-li psát články, pošleme Vám je schválit. Po schválení je budeme postupně publikovat. Najednou nejde publikovat více než 10 článků z důvodu aby se zamezilo penalizaci za příliš rychlý nárůst zpětných odkazů.
- Budete-li chtít pouze publikace, pošlete nám Vaše články a my je budeme postupně publikovat po 10 ti denně.
- Po dokončení Vám pošleme seznam webů, kam byly články vypublikovány i s linky na vytvořené odkazy metodou MPIS.
2. Jak dlouho to trvá?
Pokud Vám budeme psát články, tak 1 až 3 články dodáme do 3 pracovních dní, potom Vám je pošleme na kontrolu a následná publikace může trvat až 5 - 7 pracovních dní od schválení. Pokud se Vám článek nebude líbit, upravíme ho podle Vašich představ.
U více článků jsou dodací lhůty o něco delší. Záleží na dohodě.
3. Kam budete články publikovat?
Zde jsou dvě možnosti:
Po zaplacení nám můžete poslat Váš seznam, kam jste již předchozí články publikovali a my vybereme další jiné tematicky vhodné weby, kde ještě článek nemáte.
Po zaplacení Vám můžeme poslat náš seznam cca 1300 webů, kterým se budete muset prokousat, zjistit, kde ještě nemáte článek a napsat nám, do kterého webu budete chtít článek vložit.
Články i s odkazy na webech zůstanou natrvalo.
1.
Každý den lidé kupují služby nebo produkty, které nabízíte.
Bohužel pro Vás je ale koupí na jiném webu, než je ten Váš.
Víte proč?
Protože Váš web není vidět ve vyhledávači na horní pozici ve chvíli, kdy lidé hledají pomocí klíčových slov konkrétní produkt nebo službu.
Nakoupí potom na tom webu, který je ve vyhledavači vidět ideálně v horní polovině první stránky s výsledky a nabízí to, co hledají.
Pokud máte PPC reklamu, tak vězte, že až 43% lidí používá programy blokující reklamy - Ad blokátory. Dalších cca 46% lidí trpí reklamní slepotou a placenou reklamu Google ADS, sklik nebo reklamní bannery vůbec nevnímají.
To znamená, že i když platíte za PPC reklamu, tak více než polovina lidí váš web nikdy neuvidí a nakoupí na webech, které se zobrazují v přirozených výsledcích hledání na horní pozici ve chvíli, kdy sami aktivně hledají to, co chtějí.
2.
Dokud tedy web nedostanete na horní pozice vyhledávačů na jeho důležitá klíčová slova, budete neustále bojovat s nedostatkem návštěvníků a peněz.
Řešení je jednoduché - zajistit pro váš web co nejvíce zpětných odkazů, které ho vynesou na první stránku vyhledávačů mezi přirozené výsledky hledání.
Co je zpětný odkaz?
Velmi zjednodušeně - když se na nějakém webu klikne na podtržené slovo v textu a zobrazí se Vám jiný web.
To podtržené slovo by mělo souviset s tématem vašeho webu a říká se mu klíčové slovo.
Čím více těchto zpětných odkazů na jiných webech se na internetu nachází, tím lepší je pozice vašeho webu ve vyhledávačích na dané klíčové slovo.
Abyste získali více zpětných odkazů než má vaše konkurence a dostali se tak ve vyhledávači nad ní, je nejjednodušší cestou publikovat PR články, které tyto zpětné odkazy na váš web obsahují.
Čím více budete publikovat PR článků s odkazem na váš web, tím rychleji vystoupá váš web ve vyhledávačích.
Pozor, nejsou PR články jako PR články, pokud se podpoří metodou MPIS, kterou jsme vyvinuli, zdesateronásobí se počet vytvářených zpětných odkazů na Váš web.
Z jednoho PR článku tak pouze u nás získáte 11 zpětných odkazů,
ne jen jeden odkaz jako u konkurenčních firem.
3.
Možná jste něco podobného zkoušeli sami nebo Vám to zajišťovala jiná agentura.
Jenže když dva dělají totéž, není to nikdy totéž.
Zcela jistě nebyla použita naše unikátní Metoda progresivní indexace (MPIS), která kombinuje křížové linkování s odkazy ze PR článků, čímž se zdesateronásobí počet vytvářených zpětných odkazů.
Neměli jste tak možnost využít maximálního přínosu desetinásobného navýšení zpětných odkazů, na jejichž počtu je závislá pozice webu ve vyhledávačích.
Máte novou šanci, jak získat horní pozice ve vyhledávačích a znásobit prodeje z webu.
4.
Největší problém stránek, na které chodí málo lidí je, že je nejde snadno najít na Google.cz nebo na Seznam.cz v přirozených výsledcích hledání
Jak to děláte, když hledáte na internetu něco, co Vás zajímá? Napíšete do vyhledávače klíčové slovo nebo spojení slov o kterých si myslíte, že na ně dostanete správnou odpověď.
Stejně tak lidé, kteří hledají službu nebo produkt, který Vy nabízíte, zadají do vyhledávacího pole dotaz z klíčových slov.
Vyhledávač jim zobrazí nejlépe odpovídající výsledky, ale:
- první až pátý výsledek jsou placené pozice - PPC reklama, kterou ale třeba nepoužíváte
- polovina lidí má blokátory reklam nebo trpí reklamní slepotou, takže reklamy stejně nevidí
- teprve na dalších pozicích jsou výsledky, které lidé vidí a vnímají a zde musíte mít odkaz na Váš web
Pokud lidé vidí ve výsledcích hledání všechny ostatní weby jen ten Váš ne,
tak je to způsobeno malým počtem zpětných odkazů vašeho webu. Zpětné odkazy mají za úkol vynést web ve vyhledávači na horní pozici. Tím pádem jsou nahoře weby, které mají více zpětných odkazů než váš web.
Pomůžeme Vám dostat web na horní pozice přirozených výsledků vyhledávače na slova, která lidé v souvislosti s Vaším webem hledají a Vy tak budete prodávat mnohem více.
K tomu Vám stačí objednat dostatečné množství PR článků a máte po starostech.
Publikované články obsahují odkaz na Váš web a ten tak získá další zpětný odkaz. Díky naší metodě MPIS, jejich počet zdesateronásobíme a Váš web bezpečně začne stoupat ve vyhledávačích na horní příčky přirozených výsledků.
5.
Co všechno získáte pokud objednáte PR články u nás?
Všechny firmy, které zajišťují pouze psaní a publikaci článků, Vám zajistí pouze psaní a publikaci článků.
Neporadí a nepomohou s tím,
- na jaká klíčová slova články cílit,
- kam ta samá klíčová slova na Vašem webu napsat, aby Vám články pomohly,
- nesledují, kam se články publikovaly aby se další mohly publikovat na jiné weby,
- nezajímá je, pokud vzestup vašeho webu bude malý nebo žádný.
Pouze u nás můžete získat:
Konkrétní návrh SEO plánu a strategie na míru pro Váš web, který bude zahrnovat mimo jiné i následující postupy a strategie:
On-page faktory
- Najdeme a doplníme vhodná ideální klíčová slova do Vašeho webu.
- Doporučíme potřebné opravy title, description, nadpisů h1 a textu cílové stránky.
- Bude-li třeba, rozšíříme cílovou stránku o další doplňující text.
Off-page faktory
- napíšeme tematické PR články s odkazem Váš web, které budou podporovat daná klíčová slova
- vypublikujeme tyto články na kvalitní, tematické weby korespondující s tématem vašeho webu
- provedeme potřebný počet linkování MPIS - Metodou progresivní indexace stránek - které 10x znásobí počet zpětných odkazů z každého článku
- po dokončení Vám pošleme závěrečný report provedených prací s linky na vytvořené odkazy
6.
DALŠÍ BONUSY
Pokud chcete, aby Vám PR články přinesly požadovaný efekt vzestupu ve vyhledávačích, musí se udělat alespoň jednoduchá analýza klíčových slov vztahujících se k tématu Vašeho webu s jejich hledanostmi.
Bez ní budete střílet naslepo a z naší praxe víme, že lidé mají tendenci cílit na příliš hledaná klíčová slova, nebo naopak na slova, která nikdo nehledá.
Stejně tak analýza webu odhalí jeho slabá místa, která brzdí vzestup ve vyhledávačích jenom proto, že web nesplňuje základní požadavky na SEO.
Analýza klíčových slov a analýza webu stojí běžně každá 1.990 Kč/82 EURO.
Dnes Vám nabízíme na každou analýzu bonus 1.000 Kč/42 EURO
Díky tomu ušetříte další 2.000 Kč/84 EURO.
A to není všechno, 540 Kč/22 EURO ještě ušetříte za Collabim, nástroje na sledování pozic webu a práci s klíčovými slovy, který platíme my.
Analýza klíčových slov - cílem je nalézt ideální klíčová slova, která budou přivádět zákazníky
- dohledání stávajících pozic klíčových slov vašeho webu
- hledání nových, lepších klíčových slov
- hlídání dosažených pozic webu na klíčová slova
Analýza webu - ukáže nám chyby na webu a získáte doporučení k jejich opravě
- doporučení na korektní title, description, nadpisy h1 - podle analýzy klíčových slov
- kontrola rychlosti načítání webu
- kontrola responzivity a dalších prvků na stránce
Collabim - vedení účtu v hodnotě 500 Kč/měsíčně
- hledání a návrh dalších long-tailových slov
- kontrola stavu stránek
- porovnání situace s konkurenčními weby
7.
V čem jsme lepší než třeba i levnější konkurence?
- Konkurence nezná metodu progresivní indexace stránek a tak jí ani nemůže používat ve Váš prospěch.
- Nezajistí Vám tak 10x tolik zpětných odkazů z každého PR článku jako my.
- To znamená, že Vám pouze napíší a vypublikují články bez následného linkování pomocí MPIS.
- Navíc hrozí, že aby ušetřili, umístí články na weby, které umožňují publikaci zdarma.
- Tím pádem na 100% ohrozí Váš web, protože na tyto weby vkládají spameři odkazy na porno, gamblig, warez či jiné weby v jejichž společnosti určitě být nechcete.
- Za takové umístění google i seznam udělují penalizaci, která znemožní dosažení horních pozic.
- MPIS metoda progresivní indexace je extrémně efektivní způsob získávání dalších zpětných odkazů, na základě jejichž vyššího počtu se posunuje odkaz na Váš web na ještě vyšší pozice ve vyhledávačích.
- Váš web tak postupně vystoupá na první stránku vyhledávačů a zákazníci, kteří hledají Váš produkt/službu, tak uvidí odkaz na váš web nad ostatními konkurenčními odkazy.
8.
Výsledky, které jsou za námi
- Od roku 2006 jsme pracovali pro více než 1007 firem.
- Realizovali jsme pro ně přes 7.652 zakázek.
- To je 450 zakázek ročně.
Každý pracovní den tak pomáháme 1,3 webu na horní pozice vyhledávačů.
9.
Garance - záruka
- Garantujeme vrácení kupní ceny v plné výši, pokud nedokončíme Vaši objednávku do 45 dnů od schválení klíčových slov nebo zaslání opravených článků. Běžná dodací lhůta je 30 dní.
- Garantujeme provedení všech prací v termínu do 30 dnů poté, co nám schválíte klíčová slova pro cílení nebo pošlete schválené články k publikaci.
- Garantujeme získání všech výše uvedených bonusů a jejich zpracování společně se SEO PR články v daném časovém limitu.
10.
Co je cílem PR článků
Publikované PR články mají primárně za cíl zvýšit počet zpětných odkazů vedoucích na váš web. Jsou psané pro běžné čtenáře ale zároveň tak, aby je vyhledávače velmi dobře indexovaly. Proto obsahují prvky, které jsou velmi důležité pro SEO, zejména umístění klíčových slov na odpovídajících místech, nadpisy ve správném pořadí a mohou obsahovat až 3 hypertextové odkazy vedoucí na Váš web.
Díky metodě progresivní indexace stránek (MPIS) je počet odkazů ještě 10 x navýšen, což způsobuje rapidní vzestup pozice na dané klíčové slovo ve vyhledávačích.
Díky tisícům realizovaných zakázek víme, že jeden PR článek pro vzestup na první stránku nestačí a tak je potřeba publikace PR článků několikrát zopakovat. Na cestě vzhůru ve vyhledávačích je totiž nutné překonat všechny ostatní konkurenční weby.
11.
Reference
Nevím, jak to udělali, ale zkrátka a dobře jsem stále na první straně seznamu i google. Díky tomu máme absolutně plnou kapacitu všech našich tříd ve školkách. Zvažujeme, že budeme muset navýšit počet dalších školek.
Václav Hampl
Mateřská škola-Pro Family s.r.o.
Nemám s nikým jiným zkušenosti, tak nemohu srovnávat, ale zákazníků z webu mám nyní dostatek. Předtím jsem platila desetitisíce za PPC reklamu úplně zbytečně, nakonec mě pan Bouchner přesvědčil a nelituji, naopak SEO doporučuji každému, kdo to myslí s prodejem z webu vážně.
Kamila Křenová
Škrabadla pro kočky s.r.o.
Firmu Geminet mi doporučil kamarád a díky nim jsem již dlouho na 1. straně v obou vyhledávačích na moje důležitá klíčová slova. Lidi, kteří naší službu repase třmenů potřebují nás tak snadno najdou hned nahoře.
Tomáš Hulač
Repase třmenů
Společnost Geminet pro nás již od roku 2011 spravuje SEO pro všechny weby, které provozujeme. Díky tomu nemáme starosti o odbyt nebo zákazníky, protože se dlouhodobě pohybujeme na čelních pozicích google. Vynaložené náklady na SEO se nám již mnohonásobně vrátily.
Daniel Kripner
Pražská revizní s.r.o.
Geminet nám zajistil kvalitní SEO služby pro náš eshop. Prodeje se nám potom znatelně zvedly. Doporučuji.
Šárka Smejtková
TRIGON MEDIA s.r.o.
Kontakt na pana Bouchnera jsem dostal od známého, když jsem hledal spolehlivou společnost pro SEO a reklamu. Spolupráce se mi osvědčila, protože jsme díky dobrým pozicím ve vyhledávačích získali zakázky na stavební stroje, které by nás jinak asi minuly.
Petr Mansfeld
Stavební a silniční stroje s.r.o.
Ráda bych poděkovala panu Bouchnerovi za pomoc při zajištění objednávek na zdravotní masáže, které dělám. Mám obsazeno neustále na 3 týdny dopředu.
Jana Červinková
Zdravotní masáže
Geminet pod vedením pana Bouchnera nám úspěšně zajišťuje SEO služby pro všechny naše webové projekty.
Jaroslav Vakeš
Tuto studio s.r.o.
Ze začátku jsme vůbec nevěděli, že existuje možnost oslovit zákazníky tím, že se jim náš web ukáže někde nahoře ve výsledcích hledání. Když jsme to realizovali, byla jsem nadšená, jak to funguje.
Lenka Kubečková
KRBY MORAVA s.r.o.
Nemusíte nic dělat, stačí jen objednat a zaplatit.
My zajistíme vše ostatní, uděláme analýzy, napíšeme články, vypublikujeme je a pošleme Vám report s výsledky.
Vy budete jen sledovat, jak Váš web stoupá nahoru a
těšit se z nových zákazníků.
Ceník a objednávka
Nejsme plátci DPH. Cena je konečná, nic dalšího se neplatí.
Pro objednání většího počtu než 20 článků, nebo nejasností v objednávce nás kontaktujte.
Napsání článku
189 Kč/článek
450 Kč/článek
Publikace tří článků
publikace 3 x 420 Kč = 1.260 Kč
napsání 3 x 189 Kč = 567 Kč
celkem = 1.827 Kč
420 Kč/článek
Publikace pěti článků
publikace 5 x 390 Kč = 1.950 Kč
napsání 5 x 189 Kč = 945 Kč
celkem = 2.895 Kč
390 Kč/článek
Publikace deseti článků
publikace 10 x 340 Kč = 3.400 Kč
napsání 10 x 189 Kč = 1.890 Kč
celkem = 5.290 Kč
340 Kč/článek
Publikace dvaceti článků
publikace
20 x 290 Kč = 5.800 Kč
napsání 20 x 189 Kč = 3.780 Kč
celkem = 9.580 Kč