Analýza klíčových slov - bez ní to prostě nedáte
- Analýza klíčových slov má za cíl najít hledaná, relevantní, fráze a slovní spojení, na která se má nabídnout Váš web ve výsledcích hledání.
 - Bez ní nevíte, na která klíčová slova máte cílit a na která ne.
 - Pomůže Vám věnovat pozornost těm správným slovům. Ušetří Vám finanční prostředky, které byste jinak utráceli zbytečně na propagaci neefektivních slov.
 - Pomůže Vám rovněž při tvorbě informační struktury webu - zjistíte tak, jak pojmenovat třeba kategorie produktů nebo služeb a pomocí kterých klíčových slov je vaši zákazníci nejčastěji hledají.
 

Analýza klíčových slov obsahuje tyto úkony:
- kontrola pozice ve vyhledávačích na klíčová slova, která nám pošlete
 - kontrola na hledanost klíčových slov, která nám pošlete
 - návrh dalších vhodných klíčových slov a jejich hledanosti
 - kontrola obsahu stránek z hlediska klíčových slov
 - návrh na doplnění klíčových slov do webu
 - návrh vhodného title
 - návrh vhodného description
 - kontrola struktury stránek s ohledem na klíčová slova
 - návrh konkrétního řešení dalšího postupu pro váš web
 
Na základě výsledků této analýzy Vám doporučíme konkrétní opatření, která bude třeba realizovat při samotné SEO optimalizaci webu a následně při tvorbě zpětných odkazů.
Jako analytický SEO nástroj používáme Collabim.
Zde si můžete objednat analýzu klíčových slov za 1.990 Kč/82 euro
Analýza klíčových slov ukáže, na která slova má smysl cílit a kterým se vyhnout, protože je prostě nikdo nehledá.
Na formuláři lze objednat i analýzu webu rovněž za 1.990 Kč/82 euro, která odhalí základní chyby a nedostatky bránící vzestupu webu ve vyhledávačích seznam a google.
Obě analýzy lze objednat za zvýhodněnou cenu 990 Kč/41 euro při objednávce libovolného SEO balíčku kliknutím na Objednávka SEO balíčků nebo na tlačítko dole. 
