Jedním z doporučených a hlavně fungujících způsobů jak si zajistit horní pozice ve vyhledávačích, je rozšiřovat textový obsah svého webu pomocí odborných článků.
Co byste měli vědět o SEO, pokud chcete více prodávat z webu
Výdělečný web - jak by měl vypadat?
Pokud chcete aby Váš web opravdu vydělával, budete se muset oprostit od vlastních představ, jak by měl vypadat.
SSL certifikát - zabezpečení webu
Od července 2018 začal prohlížeč Chrome označovat všechny webové stránky využívající protokol HTTP jako "nezabezpečené". Že se někteří zákazníci budou bát na takové weby vstupovat, je jasné.
Meta tag robots - co to je?
Tento meta tag oznamuje robotům vyhledávačů co z Vašeho webu mají indexovat - načítat a následně zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Je ve zdrojovém kódu stránky a vypadá následovně: <meta c/>
Nadpis h1, h2, h3 - jak je správně používat?
Tím, že na stránce webu je hlavní nadpis, sdělujete návštěvníkovi a vyhledávačům o čem asi nadepsaná stránka bude pojednávat. Protože každá podstránka webu by měla být na jiné téma, tak by tomu tématu a stránce by měl odpovídat i jedinečný nadpis.
Zdrojový kód webu, kde ho najdu?
Zdrojový kód webu neboli zdroják, většina uživatelů webu nepotřebuje zkoumat a tím pádem ani hledat. Všechny potřebné prvky moderní administrační systémy umožňují ovládat pohodlně z administrace webu.
Nový web je vhodné přidat do vyhledávačů seznam, google a Bing. Pokud totiž url Vašeho webu není nikde na žádné stránce uvedené jako odkaz, tak o ní vyhledávače nevědí. Nemají jak se to dozvědět. Proto musíte "přidat stránku do hledání"
Responzivní web - co to znamená?
Mít responzivní web, neboli web optimalizovaný pro zobrazování na mobilních zařízeních - chytrých telefonech či tabletech, je dnes absolutní nutnost.
Jeden z nejlepších způsobů jak si sami můžete vytvářet zpětné odkazy, je psát články o problémech, které řeší Váš produkt nebo služba. Vy sami totiž nejlépe víte, jak funguje, co přináší a v čem pomáhá Vašim zákazníkům.
Title - co to je?
Title je nadpis stránky. Proto je důležitý. Má se za to, že pro vyhledávače je to velmi rozhodující faktor. Má proto smysl do něj napsat Vaše hlavní hledané klíčové slovo.
Meta Description - co to je?
Meta Description je velmi často zanedbávaný, ale důležitý prvek webu. Jeho text se zobrazuje ve vyhledávačích jako popis odkazu. Na mnoha webech není vůbec vyplněný, případně je na všech podstránkách webu stejný.
PPC reklama - co to je?
PPC je zkratka z anglického výrazu Pay Per Click (platba za klik) a znamená, že platíte pouze za to, když návštěvník klikne na Váš inzerát a vstoupí tak na Vaši stránku.
Hledanost klíčových slov - Jak jí zjistit?
Hledanost klíčových slov lze jednoduše zjistit. Založte si e-mailový účet u seznam.cz. Na adrese sklik.cz se pomocí těchto údajů přihlaste. V horním modrém poli klikněte na záložku Nástoje a potom na Návrh klíčových slov. Do políčka vložte klíčové slovo v 1.pádě a v jednotném čísle. Vpravo vyberte Přesná shoda.
Klíčové slovo - co to je?
Zkratka pro klíčové slovo je "kw" z anglického "key word".
Zpětný odkaz - co to je?
Zjistil jsem, že někteří lidé i když se pohybují na internetu, stále nevědí co to je zpětný odkaz a k čemu slouží.